piątek, 29 marca 2013

Itoshisa wa fuhai nitsuki

Ołkej, więc, na samym początku chciałam podziękować Mitsuyo Takimoto - po prostu za to, że skomentowała, okazała wsparcie, pokazała, że jest, no więc, DZIĘKUJĘ <3.

Sprawa namber tu: wytrzymałam rok z pisaniem bloga i nie mam zamiaru tego rzucić, a do tego wszystkiego jeszcze wam napiszę, że mam już 5 shotów przygotowanych, a co! Wena w końcu zabrała się do roboty :3 (tak, wiem, pisałam o tym już, ale ja lubię się powtarzać, lol).

Sprawa namber tri: są święta, nie lubię świąt. Nie obchodzę ich. Co nie znaczy, że moi rodzice tego nie robią, grrr, jutro muszę iść do kościoła poświęcić koszyczek... Nie było mnie w tym budynku od dwóch lat, ludzie, od dwóch lat!
Ale wam, moi drodzy czytelnicy życzę smacznego jajka i... czegoś tam. Nie wiem za bardzo o co chodzi z tym całym cyrkiem z Wielkanocą. Chyba się zaraz odeślę do googla, żeby się zaznajomić z tematem.

Sprawa namber for: w sumie to wszystko jest ostatnio dobrze w moim życiu, jeżdżę do terapeutki, uczę się dobrze, rodzice się już tak bardzo nie kłócą, z Pandą jest dobrze, chłopak mnie podrywa, ale 2 dni temu zrobiłam z P listę jego plusów i minusów. + jest 16, a - 78 XD. Biedny chłopaczek, tak bardzo sad, lol, jednak nie :D.

Sprawa namber fajf: JEST TYLE KONCERTÓW W TYM ROKU (żeojacieżpierdzielę!)! <3.

Ogłaszam wszem i wobec, że jadę na następujące koncerty, gdyby ktoś jechał, or chciał się ze mną poznać/ spotkać, or cokolwiek to pisać śmiało na gg:

1. Najbliższy to koncert GOTHIKA'y w Warszawie, 6 kwiecień, godzina 20:00, klub Saturator, cena biletów to 25zł, śmiesznie mało jak dla mnie, a z dojazdem też nie ma problemów, bo to ode mnie tylko pół godziny drogi :)

2. PLUNKLOCK - 12 maj, again Warszawa, tylko, że miejsce odbycia to Progresja, co do ceny biletów to na razie tajemnica, ale co tam, warto zacząć zbierać, a w razie czego to rodzice się dorzucą :3

3. KORN & Slayer i wiele, wiele innych - 4 czerwca, znowu Warszawa, miejsce to lotnisko Bemowo, bilet kosztuje prawie 400zł, ale się opłaca :3 (zresztą, wszystkie informacje macie Korn )

4. DEATHGAZE - 12 lipiec, Wrocław, Firlej. Cena biletu to 105 zł (o, tu możecie dostać bilet)

5. The Gazette (boże, tak, w końcu! *zjebuje*) - tym razem koncert odbędzie się w Niemczech (łaj ar ju doing it tu mi? :C), a właściwie 2 - jeden 25 września (w Dortmund), a drugi 27 (w Munich), w sumie to nie wiem jeszcze, na który pojadę. Chyba na ten drugi, chociaż w sumie... Dużo czasu jeszcze zostało. Kasę trzeba zbierać! Nie wiem jak wytrzymam tyle miesięcy *fangirl mode* W końcu zobaczę ich na żywo, omfg, auhfausfihjkkoi! AOI <3 KAI <3 RUKI <3 REITA <3 URUHA <3 OMG, OMG, OMG! XD (kolejność nie ma tu najmniejszego znaczenia xD)

Dobra, a teraz sprawa namber siks: chce mi się spać, więc idę spać XD.
Jakby ktoś chciał jechać na koncert, a nie ma z kim, czy coś, to polecam się do towarzystwa (razem z Pandą, bo jeździ ze mną :D).
Nowa notka pojawi się jakoś niedługo, bo robię wam prezenta na święta (o, zrymowało się, wiem, że to niepoprawna forma, ale fajnie brzmi. Chociaż, wait, pewnie jestem już tak bardzo śpiąca XD)


Jest tak bardzo dobrze, że aż się boję, że coś się popsuje ♥.

Dir en grey - Itoshisa wa fuhai nitsuki [subbed]

Jeszcze mi w tym wszystkim brakuje tylko Dirów, Miyaviego... I w sumie wszystkich innych zespołów, których słucham *nieogrania siebie*. Ale Dirów to najbardziej ;-; / chociaż w sumie jeszcze dużo czasu, pewnie dużo koncertów nagle się "odnajdzie" :3.

Dobranoc, Robaczki ♥.

2 komentarze:

  1. JBIDHKEBNFKJENFELFMLKF. Ogs, reklamuj się u mnie ile Ci się żywnie podoba i ogs, odzywam się BO JEDZIESZ NA DWA KONCERTY CO JA <333 . Znaczy się chyba jadę bo matka mnie bez opieki nie puści, ale jeżeli Ty jedziesz na nie i jesteś dwa lata starsza to powinna mnie puścić... *zapowietrzenie* CZYLI WIEDZ, ŻE SIĘ DO CIEBIE DOJEBIĘ XD <3 . A, żeby nie było, jadę na Deathgaze (o ile będzie kasa) I NA PEWNO NA tG! JBDKJEIBKJGBEKFBEJKFJBKEFKEF (ekhu, ta, inteligentne wypowiedzi to podstawa) TEŻ NIE WIEM JESZCZE GDZIE, ALE CHUJ CHCĘ Z TOBĄ =w= . No, aż se konwent odpuszczę XD

    Też nie obchodzę świat, ale w sumie są spoko bo można się nażreć bez spin słodyczami i spędzić chwilę na lajcie, bez szkoły XDD . DZIĘKI ŚWIĘTOM MOGĘ PISAĆ ŁIIII. I JUŻ ZACZĘŁAM CZWARTY ROZDZIAŁ.

    Ej, w Tobie się buja koleś, a ja mam szczęście do dziewczyn bo już dwie *ogej* . Smutne jest to, że dla mnie tylko przyjaciółki ;~; . Będę forever alonem XD

    NO I JAK MAM NIE DISSOWAĆ JAK MI NIE DAJESZ PRZECZYTAĆ BO NIE WSTAWIASZ, CHOLERO?! ;-; .
    Moja wena mnie nie kocha i w sumie nie mam aktualnie nic na zapas napisane, bo mój dysk na telefonie, gdzie chomikowałam szlag trafił >_<"".
    I sejdgbfrekjgbre ktoś mnie kocha >33 .

    I dobra, już kończę bo i tak ta moja wypowiedź nie ma ładu/składu/sensu i jest z przewagą niezidentyfikowanego ciagu liter i pisania z trzymaniem shifta (bo kapslók jest zbyt majnstrimowy), zresztą zaraz idę odwiedzić wujka i mu powyżerać jajka z czekolady XD

    Joł joł, bye bye, trzymaj się tam i zbieraj kasę na bilety XD <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie powinnam jak normalny człowiek napisać do Ciebie na gygy, ale komentarze są takie fajne, bardziej można się dałnić i wyżywać emocje... I JUŻ SOBIE IDĘ NIE BIJ XDD

      Usuń